[SharpMZ] pridana emulace QD

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Únor 24 23:19:22 CET 2016

 > V tu dobu jeste fungoval QD

jako ze odesel???

Zapis toho FILE3 by mel zahlasit error - to je v poradku. Ten zapis
hlavicky disku dela tohle:

call #efe1        ; test, zda je pripravena mechanika
ret c                 ; error neni ready

; tohle je opsano z casti, kde se formatuje 0xe090

ld a,#06            ; budeme se tvarit, ze je ulozeno 6 bloku, tzn. 3
soubory

call #e268        ; CALL @QDSVF
call #e365        ; CALL @SYNS2

call #e2e8        ; CALL @MTOFF