[SharpMZ] Sada desek pro QD

Radek Suk suk na softex.cz
Pátek Únor 5 12:27:41 CET 2016

Ne to se neresilo. Ja osobne jsem to bral jako nahradni dily pro puvodni
cely QD kde by neco neslo. Prave ze chybela moznost toho dolniho plechu
tak to Michal Medek udelal. Myslim ze obecne lze udelat vse ale bylo by
to dosti prace.

Jinak se mi libi fotka
http://loncelot.c.blog.so-net.ne.jp/_images/blog/_48c/loncelot/DSC00531-f40aa.JPG?c=a14
a docela by mne zajimalo co jsou ty konektory navic v domecku. V cem se
lisi MZ1500 oproti MZ800?

Radek