[SharpMZ] Fromjapan

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Steda Srpen 31 08:37:47 CEST 2016

Ahoj, já něco našel na internetu, mám to někde na disku. Moje MZ1500 přisla
včetně QD média se Super Mario a to funguje, to jsem jediné zatím zkusil.

Zjistil jsem, že ta X1C má dva vypínače. Jeden vzadu a druhý vpředu vpravo
pod klávesnicí. A dva DIN: DIN8 jako TV Control, který netuším, k čemu je
dobrý - RGB signál tam totiž buď není nebo jsou jinak fousy. A pak DIN6
označený jako RGB, takže to je zřejmě ten správný výstup.

Takže momentálně jsem ve stavu, kdy mi svítí červená LEDka "POWER" a X1 ani
nepípne ani na screenu nic nevidím.

Kdo tu má nějakou X1 a zkoušel ji rozjet ? Hry, BASICy, QD apod ?

Vašek

PS. co je to OCP jen tak pro zajímavost ?

"
Ahoj,

sw: ja mam jen par her, ktere jsem jeste moc nezkousel a pak nejake
HuBASICy. Jeden je pro japonskou verzi (tzn. dovezene MZ-1500), protoze ma i
male pismena. Podle toho jsem si tipnul, ze je to pro japonskou znakovou
sadu. Vic jsem to moc nezkoumal, vse co mam vezmu na OCP a muzeme to
pretridit. Doufam, ze ostatni to taky tak udelaji.

Mikes

"

"
Ahoj, "

tak ten žluťoučký MZ-2200 vyšel na 26700 JPY https://www.fromjapan.co.jp/
member/order/info?iid=2704985
(https://www.fromjapan.co.jp/member/order/info?iid=2704985), za manuály 9800
JPY http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b215539794
(http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b215539794) a za MZ-1500
hezkých 6300 http://page10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948
(http://page10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948). Akorát teď tak
ještě jednou tolik dám za poštovný a bakšišné FromJapan.

Mimochodem, jak jste na tom se softem pro MZ-1500, když už ho tady má skoro
každý?

Hezký večer

Martin

Ahoj,

gratuluji k vízězství, za  kolik to nakonec bylo ? Ještě tam byla jedna
hezká MZ2200, včera myslím za nějakých 21200Ye. Ale na kolik pak vylezla,
jestli už aukce skončila a jestli ji dostal někdo z vás, to netuším.

Já po tomhle X1Turbo nejdu, dnes mi přišla X1C = CZ-801C, tak budu zkoumat,
jak to připojit k monitoru a jak tam nahrát něco do systému, jelikož mám
nějaké MZF soubory, ale žádnou kazetu.

Vašek
"

Tak MZ-2200 i manualy za nechutny peniz jsem koupil takze az prijdou,
naskenuju a poskytnu pak dal.

Jinak mam v planu zkusit, krome toho MZ-1500, co tam ted je, jeste tohle
http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k225532765
(http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k225532765), tak kdybyste se o
to nekdo chteli tahat, dejte vedet.

Dik

Martin

Super, idealne, kdybys to pak mohl naskenovat ;-)

Ja se zase muzu podelit o manual MZ-2000, co jsem koupil za nekrestansky
peniz a asi jeste koupim i ten MZ-2200, pokud se mi zadari ten pocitac.

Jinak ja bych s dovolenim zkusil ten MZ-1500, co se ted objevil http://page
10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948
(http://page10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948). MZ-1500 jeste
nemam. Neni v moc hezkem stavu, tak mam v planu jit asi jen do 23456, ale i
tak by to by to snad mohlo vyjit. Nebo myslite, ze mam prihodit vic? Kdo
jste je kupovali za kolik? Mechanika vypada dost tristne, klavesnice
zazloutla a asi je i uvnitr dost rezavy, tak snad pujde opravit. Nahradni
mechaniku kdyztak mam, hlavne aby bylo v cajku GDG.

Krasny vikend

Martin

"

"