[SharpMZ] Fromjapan

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Srpen 30 14:13:20 CEST 2016

Ahoj,

gratuluji k vízězství, za  kolik to nakonec bylo ? Ještě tam byla jedna
hezká MZ2200, včera myslím za nějakých 21200Ye. Ale na kolik pak vylezla,
jestli už aukce skončila a jestli ji dostal někdo z vás, to netuším.

Já po tomhle X1Turbo nejdu, dnes mi přišla X1C = CZ-801C, tak budu zkoumat,
jak to připojit k monitoru a jak tam nahrát něco do systému, jelikož mám
nějaké MZF soubory, ale žádnou kazetu.

Tak MZ-2200 i manualy za nechutny peniz jsem koupil takze az prijdou,
naskenuju a poskytnu pak dal.

Jinak mam v planu zkusit, krome toho MZ-1500, co tam ted je, jeste tohle
http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k225532765
(http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k225532765), tak kdybyste se o
to nekdo chteli tahat, dejte vedet.

Dik