[SharpMZ] Fromjapan

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Sobota Srpen 27 21:06:14 CEST 2016

Ahoj,

ja jsem mel podobny za cca 9k. Sice funguje, ale je zazloutly a rezavy.
Musel jsem opravit QD a nejede mi jedna rada klaves. GDG je v pohode a jinak
jede spolehlive. Druhy jsem mel za 23k a je v bezvadnem stavu. Asi bych to s
cenou moc neprehanel. Ten co pises, vypada podobne jako ten muj horsi.
A co se tyka tech manualu, tak bych mozna neco prispel na scany. Ale priznam
se, ze zas tak moc se mi za to davat nechce. Muzeme to probrat na OCP.

Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 27. 8. 2016 8:02:29
Předmět: Re: [SharpMZ] Fromjapan

"

Super, idealne, kdybys to pak mohl naskenovat ;-)

Ja se zase muzu podelit o manual MZ-2000, co jsem koupil za nekrestansky
peniz a asi jeste koupim i ten MZ-2200, pokud se mi zadari ten pocitac.

Jinak ja bych s dovolenim zkusil ten MZ-1500, co se ted objevil http://page
10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948
(http://page10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948). MZ-1500 jeste
nemam. Neni v moc hezkem stavu, tak mam v planu jit asi jen do 23456, ale i
tak by to by to snad mohlo vyjit. Nebo myslite, ze mam prihodit vic? Kdo
jste je kupovali za kolik? Mechanika vypada dost tristne, klavesnice
zazloutla a asi je i uvnitr dost rezavy, tak snad pujde opravit. Nahradni
mechaniku kdyztak mam, hlavne aby bylo v cajku GDG.

Krasny vikend

Martin