[SharpMZ] externi VRAM

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Září 27 00:42:36 CEST 2015

Michale ted jsem prisel domu a vidim ze uz je to neplatny produkt a to
znamena ze je to vyprodane. Takze Martin mel pravdu ze dva Sharpisti si
to koupi a uz nic nebude.

Jinak odpoledne jsem se dohodl s jinym Sharpistou ze si koupime v Cine
originalni pameti, presne ten typ co tam ma byt. Je to sice drazsi ale
neni to nahrazka. Alespon se rozlozi naklady na dopravu.

Radek