[SharpMZ] externi VRAM

Radek Suk suk na softex.cz
Sobota Září 26 15:25:23 CEST 2015

Asi bych si to ani nezapisoval, ted nekdo koupil 20 kusu a je tam jeste
4-5 volnych. To vydrzi mozna jen do vecera. Obecna zkusenost je, ze kdyz
clovek napise ze je nekde neco zajimaveho a nedostatkoveho tak se to
obratem vykoupi.

Jinak originalni typ MB81416-12 je stale mozno koupit na Ebay. Sice
jeden vetsinou stoji nekde okolo 110-130 Kc ale je to original. Nahrazka
se da poridit za 25 Kc vcetne postovneho.

Radek