[SharpMZ] Snapshot emulatoru

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Říjen 30 21:45:54 CET 2015

Zdravim,

udajne emulator funguje i s sdl-2.0.2 - staci jen v iface/iface_sdl.c
zablokovat kontrolu verze ....

Chyby v tools scriptech se snazim postupne fixovat. Idealni by bylo,
kdyby se projekt pred kompilaci konfiguroval nejakym autoconf scriptem.

ad BASIC: on tusim rozlisuje to odkud byl nastartovan (CMT/QD/FD) a
podle toho pak ma nastavene iplicitni handlery. Pokud je spusten z CMT,
tak potom staci LOAD + [ENTER] ... stejne by mel ale fungovat i LOAD
"CMT:" v pripade, ze byl system nastartovan z neceho jineho.
Mam pocit, ze k trvalemu premerovani na CMT device tam existuje nejaky
prikaz, ale ten uz si nevybavuju.

Zkusil jsem si natahnout 1Z-016A a zjistil jsem, ze v BASICu se
neaplikuje CMT hack - vzdycky jsem si myslel, ze alespon BASIC pouziva
rutiny z ROM...

Michal