[SharpMZ] Fotky z Bytefestu

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Říjen 13 14:29:15 CEST 2015

Otázkou je, jestli je ještě má. Vlastík minulý rok tvořil něco pro PMD85,
tipuju, Ĺľe Roman Borik je s nĂ­m v kontaktu, nebo mu zkus napsat Michale
přímo Ty. Cestu do Ovy bych si někdy zase udělat mohl, když by na to
přišlo...

"

Jak si ted jeste prochazim ty fotky z BF, tak je videt, ze hra Prince of
Persia uz ma svou variantu snad na vsem krome Sharpa.... Pritom vim, ze
minimalne jednou uz klon teto hry vznikal i pro nasi platformu. Autorem byl
Vlastik Vesely. Nekdy na podzim 93 jsem Vlastika navstivil a ukazoval mi m.
j. svuj animacni program a taky ruzne animace urcene pro tuto hru -
predpokladam, ze zdrojova data ziskavali se SakrSoftem stejne, jako tomu
bylo u jejich Lemmings - tedy analyzou snimkou PC obrazovek, ktere nasnimali
video kamerou.

Bylo by fajn, kdyby se nekomu podarilo Vlastika ukecat, aby tyhle sve
poklady vypustil do sveta ...

Michal