[SharpMZ] DSK image

Jiří Červinka jiri.cervinka na axis.cz
Úterý Listopad 10 15:38:33 CET 2015

Ahoj Zdeňku,
posílám přes fórum, třeba se někomu bude hodit, ale předpokládám, že diskety v
tvém původním dsk formátu mám asi už jen já. S čímž jsem narazil u Michalova
emulátoru, protože kupodivu nejdou načíst :-) No je to už nějaký pátek co jsem
ti posílal návrhy na vylepšení emulátoru a popis nalezených chyb.

Jirka