[SharpMZ] DSK image

Jiří Červinka jiri.cervinka na axis.cz
Úterý Listopad 10 11:29:41 CET 2015

Ahoj,
toto si mi asi ukazoval na OCP v Čelákovicích. Mamut jestli si pamatuješ. Jestli
můžu poprosit, tak mi to pošli jen pro zvědavost. Měl jsem na mysli kopírování z
a do cpm disket. Zdeněk má v emulátoru Disk Tools, který umí vykopírovat soubory
na disk, ale neumí kopírovat z disku do cpm na disketu. Někdy na začátku vývoje
emulátoru Zdeněk udělal prográmek DiskEx, který umí kopírovat oběma směry.
Alespoň myslím, že to fungovalo. Bohužel, ale umí pracovat jen se "Zdeňkovým dsk
formátem", který používal v prvních letech vývoje emulátoru a za druhé nevím
proč, teď už mi nefunguje. Vykopírovat soubor jde, ale nakopírovat něco na
disketu se mi nedaří. A asi neexistuje nějaká novější verze. Když jsem hledal a
zjistil, že existují managery pro jiné emulátory a jejich dsk obrazy, tak myslel
jestli někdo nemá něco i pro Sharpíka.

Jirka