[SharpMZ] MCE

Roman Dolejsi rdolejsi na gmail.com
Ptek Prosinec 11 15:09:39 CET 2015

Zdar chlapi,

  zkusím někde MCE najít, jestli se k tomu o svátcích dostanu. CP/M disk je
realizován interceptem BDOS příkazů - v principu provedu shadow jakéhokoli
existujícího BDOSu v paměti a realizaci jeho commandů z reálného stroje pro
zvolený přimapovaný disk. Některé příkazy tak spojují odpověď reálného a
podvrženého BDOSu. Díky tomu všemu je celý přístup bloody fast, i když
mírně nekompatibilní s některými programy ;-) Tuším, že jsem tam udělal i
podporu adresářů, přístupem na ně jako na soubory je proveden changedir na
reálném stroji.

btw. docela ok je (pokud si vzpomínám) i emulace CPCExt - podporuje i
nativní formátování a expanzi prázdného (nulového) disku beze stop pod
Sharpem pro libovolný formát - postupně se disk rodí, jak Sharp formátuje
;-) Dělal jsem to tehdy pro emulaci ZX128+3 pod MCE, která musela
podporovat různé ochrany disket na trhu..

Dám vědět,
Roman