[SharpMZ] mys pro Sharpa

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Září 29 16:14:39 CEST 2014

Bohousi ten odkaz
http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Navody/Programy/Mouse.txt je
presne to co jsem potreboval.

Kluci vcera jsem rozchodil pro Sam Coupe mys s PIC16F84A a ten ma funkci
Atari mysi. Tak samozrejme premyslim vyvest tech par signalu na canon
konektor k Sharpovi na odzkouseni. Nebyl by problem udelat pripadne i
desky. Dokonce by sla pripojit
nejemon ps2 mys ale i usb mys co umi ps2 protokol. Ta deska 5x5cm by
nebyla moc draha. Nezapajenych desek pro Sam Mouse, ktere by se take
daly pouzit je v republice dost, staci napsat. Pro Sharpa bude stacit
zapajet jen cast desky. Pro ten PIC16F84A mam postaveny programator a
jeste dve desky programatoru jsou zdarma volne. Ten programator maji tri
Sharpisti.

Samozrejme by sla udelat deska do Sharpa a pripojit Sam Coupe mys
(http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=65&t=1675) primo na tuto desku.
Tato mys ma rapidne lepsi reakci a je vice pouzitelna v praxi. Take by
jiste nebyl problem ji simulovat v Bohousove unikarte. Tuto realnou mys
co vim budou vlastnit ctyri Sharpisti. Ovladac od Velesofta umi i vyuzit
kolecko a je to plne prenositelne, jen se zmeni port. Kdyz se dohodneme
ze to bude treba pouzivat port 091h tak nic tomu nebrani. Na originale
to pouziva 0fffeh a to u nas je chip na pripojeni tiskarny - take se to
neda pouzit.

Radek