[SharpMZ] mys pro Sharpa

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Září 29 14:22:49 CEST 2014

Jak myslis schema? Musel bych tu mys nekde ve sklepe pohledat, ale podle
toho co si mlhave pamatuju si myslim, ze se chovala v podstate stejne
jako kdyby to byl joystick, akorat ze "mikrospinac" nebyl  pri pohybu
sepnuty trvale, ale posilal prerusovane pulzy, coz se zrejme v driveru
vyhodnocovalo nejakym citacem a casovacem.