[SharpMZ] Nova verze Unicard Managera v2.3

tlc na seznam.cz tlc na seznam.cz
Středa Říjen 15 08:56:38 CEST 2014

Ahoj.

Tak jsem to zkusil natáhnout do CP/M, protože tohle je přesně věc, která mi
chyběla a říkal jsem si, že na remount FDD z CP/M budu muset něco napsat...

Ale nějak to nejede - zkoušel jsem to ve verzi LEC 4.1 s podporou HD disket
a mojĂ­ pĹŻvodnĂ­ LEC 2.3.

Zkusil jsem jak verzi managera 2.3, tak jsem si upravil hlaviÄŤku 2.2 a obÄ›
se chovají stejně.

Po spuštění se mi Sharp sekne - u 4.1 CP/M zůstane vše na obrazovce a zmrzne
to, u 2.3 CP/M se přebarví border na zelenou, jinak nic a zmrzne to také.

Když byl před bootem do CP/M manager v paměti, tak po spuštění COMu naběhne
- a to ta verze, kterou jsem jako MZF z unikarty před CP/M spustil. Bez
ohledu na to, jaký COM spouštím z CP/M. Což vypadá, jako by se ten COM
špatně natahoval do paměti. A - logicky - ani ten Quit nenabídne.

Tak nevím, co dělám špatně nebo jestli mám nekompatibilní verze CP/M. Ale
uniutil mi například čas z unikarty do CP/M nastaví v obou verzích bez
problému.

DĂ­ky za pomoc,

Tomáš