[SharpMZ] HD radic: jak vyrobit disketu?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Květen 17 20:16:08 CEST 2014

100% fungující fdtools bych snad platil zlatem (tedy pokud budou chodit pod
mým oblíbeným OS).

dsk formát úspěšně zvládá úchylné formáty, ale jejch přenos z a na fyzickou
disketu je průser.

Taky proto jsem tehdy Vaškovi vnutil svoji myšlenku na možnost přemapovat
virtuální FDC čip v unikartě na jiné adresy, tak aby byla možnost používat
paralelně také fyzický FDC s disketovou mechanikou a svobodně přenášet data
mezi emulovanými a fyzickými disketami.

Myslel jsem že upravit CP/M pro další FDC by mělo být triviální (pro asm
programátora - to já žel nejsem).

Rutiny pro hw jsou již napsány, a cp/m jako takový, pokud si vzpomínám,
podporuje jednotky A až P

Pokud by někde byly k nalezení zdrojáky cp/m lec, tak bych se do toho pustil i
sám, ale patchovat systém v binárním stavu, to naprosto nedávám.

Obzvlášť v případě cp/m který se za běhu sám přepisuje a tak v každé fázi je v
paměti jiná množina funkcí. To je na ubohého hardwaráře, jako jsem já, moc.

JL