[SharpMZ] Unikarta mk3 - nová revize, příprava výroby

frslady frslady na seznam.cz
Pondělí Květen 5 21:27:09 CEST 2014

Ahoj Bohouši určitě bych měl zájem o jeden kompletní kus je-li to možné

dĂ­ky

Franta

---------- Původní zpráva ----------

Od: bohumil.novacek na email.cz

Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>

Datum: 4. 5. 2014 23:49:47

Předmět: [SharpMZ] Unikarta mk3 - nová revize, příprava výroby

"
ZdravĂ­m vespolek,

  jak jsem psal i na oldcomp, podařilo se mi rozběhat prototyp unikarty s
ARMem STM32F429

(na rozdíl od dříve použitého STM32F407 má LCD driver a ustíhá plnohodnotné
640x200 rozlišení),

krátké info jsem hodil na http://dzi.n.cz/8bit/mzuni3b/
(http://dzi.n.cz/8bit/mzuni3b/)

Takže začínám připravovat podklady pro výrobu a vítám předběžné zájemce o
hotové kousky.

ZatĂ­m

Bohouš

P.S.: Zájemce o pomoc s výrobou vítám přednostně :-)