[SharpMZ] Jak pridelat k fyzickemu SHARPU floppy B

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Červen 30 12:40:07 CEST 2014

Ahoj Zdenku, nejsem si jisty, zda tohle jeste plati i pro novejsi 3,5"
mechaniky. Pred par tydny jsem totiz s tvym starym radicem resil stejny
problem.
Mel jsem k dispozici jen krizeny kabel z PC a kombinoval jsem jej s
ruznym nastavenim pajecich jumperu v mechanikach. Nakonec mi ale stejne
nezafungovalo vubec nic a podle nejakeho popisu PC floppy jsem usoudil,
ze problem bude hlavne v tom, ze tam ta identifikace ID mechaniky
funguje jednobitove, zatimco u nasich FDC se k tomu pouzivaji 2 bity.
Jedinym funkcnim resenim, ktere mam ted na stole bylo to, ze jsem ten
krizeny kabel rozebral, nacvaknul jsem jej znova jako nekrizeny a v
mechanikach jsem natvrdo prepajel switche na ID 0 a 1 (implicitne to
totiz bylo v nejakem auto rezimu a nikoliv v ID 1, jak tomu byvalo
kdysi, jak si alespon pamatuju).

Michal