[SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

Michal Porteš portes na post.cz
Úterý Červen 24 20:27:38 CEST 2014

low: 354, high: 356, perioda: 710

Nejen průměry, ale všechny hodnoty, i na více pokusů.

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 23. 6. 2014 14:25:24
Předmět: [SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

se Zdenkem jsme minuly tyden odhalili drobnou chybku v emulatoru (nefunguje
resetovani casovace kurzoru) a pri te prilezitosti jsme se pokusili
zrevidovat frequenci tohoto casovace.

Zdenek tvrdi, ze na svem Sharpu nameril periodu presne 1000 ms. Moje
namerene hodnoty jsou skoro o polovinu kratsi. Proto jsem napsal jednoduchy
programek, ktery provede 10 po sobe jdoucich mereni casovace kurzoru, ktera
vypise na obrazovku a nasledne z toho udela aritmeticky prumer.

Zkuste prosim spustit tento programek na svych Sharpech a dejte mi vedet
jake hodnoty jste namerili.

Ja u sebe namerim vzdy v prumeru low: 338 ms, high: 350 ms, perioda 689 ms.