[SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Červen 23 23:54:35 CEST 2014

Ahoj,

zkusil jsem zmerit na 2 fyzickych Sharpech a prumerne vysledky jsou nasledujici:

Sharp 1 – prumer - low: 364 ms, high: 368 ms, perioda 732 ms.
Sharp 2 – prumer - low: 330 ms, high: 334 ms, perioda 664 ms.

a ze zvedavosti Bohousuv STMZ800 emulator:

STMZ800 – prumer - low: 329 ms, high: 328 ms, perioda 657 ms.

Cauky

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Monday, June 23, 2014 2:25 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: [SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

Ahoj,

se Zdenkem jsme minuly tyden odhalili drobnou chybku v emulatoru (nefunguje resetovani casovace kurzoru) a pri te prilezitosti jsme se pokusili zrevidovat frequenci tohoto casovace.

Zdenek tvrdi, ze na svem Sharpu nameril periodu presne 1000 ms. Moje namerene hodnoty jsou skoro o polovinu kratsi. Proto jsem napsal jednoduchy programek, ktery provede 10 po sobe jdoucich mereni casovace kurzoru, ktera vypise na obrazovku a nasledne z toho udela aritmeticky prumer.

Zkuste prosim spustit tento programek na svych Sharpech a dejte mi vedet jake hodnoty jste namerili.

Ja u sebe namerim vzdy v prumeru low: 338 ms, high: 350 ms, perioda 689 ms.