[SharpMZ] SCANDOUBLER rad koupim

puta na iol.cz puta na iol.cz
Neděle Červen 8 00:18:52 CEST 2014

Dobry vecer,
jestli je ten SCANDOUBLER funkcni, tak ho beru za kazdou /tedy "primerenou" cenu/. Pro informaci, napiste, jestli je interni nebo externi /pro mne to nerozhoduje/, chci mit SHARPA se zdravyma očima /to myslim s VGA/. S tou unikartou pockam, az bude prilezitost. Nyní chci videt, co na SHARPU delam/vidim a uz nechci přes TV. Jestli transakce se SCANDOUBLERem vyjde, budu stastny. SHARPA/y  uzivam od roku 1986. Je to nadherny pristroj. Chci zase monitor a ne TV.

S pozdravem
Josef Puta
puta na iol.cz, puta na post.cz