[SharpMZ] Daviduv scandoubler (1.verze)

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Červen 7 17:11:52 CEST 2014

Dne So 7. června 2014 13:37:34 Michal Hucik - ORDOZ napsal(a):
> Od vcerejska mne nejak zlobi VGA obraz z prvotniho scandoubleru, ktery
> projektoval Davod Luftner.
> Obraz je pekne stabilni, ale do cerne barvy mi problikavaji modre
> pixely. Zkousel jsem si za provozu odpojit 17MHz hodiny a vysledkem
> bylo, ze jsem nekdy ziskal screen, ktery mel v cernem borderu nahodne
> pixely, ale nekdy se podarilo, ze jsem tam mel pravidelne vertikalni
> cary pres cely border...
> Je evidentni, ze se casem asi uvolnil nejaky studenak, ale bohuzel bez
> schematu, je docela nemozne hledat kde je chyba.
> [...]

UCF má David na webu spolu s VHDL.

To že "zásadně" nekreslí schémata, je pro mě naprosto nepochopitelná věc, ale
dětma nezatopíš :-)

Nevím jestli David jenom bastlí (a dělá to velmi dobře) nebo jestli se v oboru
taky živí, jako já, ale každý kdo něco dělá trochu profi, zjistí že dobrá
dokumentace je to nejdůležitější vůbec.

JL