[SharpMZ] ROM card

Radek Suk suk na softex.cz
Úterý Únor 25 22:04:16 CET 2014

Ahoj Michale

Cely projekt byla skoro kompletni kopie a proto to ma i puvodni neduhy.
Proto tam neni zadny kondenzator ale ten si tam muze kazdy doplnit
dodatecne, treba tim ze pouzije patice s integrovanym kondenzatorem nebo
se kondenzatory pripaji na spodni cast desky. Bez diskuse tam maji byt
lokalni kondenzatory a urcite jeden filtracni. Udelal jsem to v HCT a
neni zadny problem a i presto ze tam nemam zadny kondenzator.

Jak jsem uz i drive psal tak je zde i problem ze v pripade preruseni se
muze necekane inkrementovat citac, ale pravdepodobnost ze to bude
problem v praxi je minimalni.  Je nepravdepodobne ze bude nastaveno IM2
a spodni bajt preruseni bude F8 nebo F9 s nasledkem ze se zmeni stav
citace a pak se budou cist data z jine pozice nez se ocekavano.

Na co se poradne nedomyslelo predem je ze se tam ted neda dat patice s
nulovou silou, protoze tomu brani jumpery. Takze neni uplne trivialni
vymenit epromku.

Ja osobne chci delat romdisk kde bude 29f040 a bude to kompatibilni s
RRD. Chtel bych tam dal Galy a pripravit projekt tak aby bylo mozne to
zmenit na CPLD a nasledne na FPGA.

Radek