[SharpMZ] Informácie o Z80PIO a zvukovom čipe

Miloš milsa na atlas.sk
Středa Prosinec 31 11:28:48 CET 2014

Existujú niekde nejaké informácie ohľadne Z80PIO, na základe ktorých by
som vedel naprogramovať emuláciu tohto obvodu? Množstvo programov závisí
práve na tomto obvode, keďže procesor prejde do IM2 a očakáva prerušenie
od tohto obvodu. Minimálne kvôli tomu mi nebeží Gp-simul (ostane v
halte) a zrejme aj emubasic, ktorý nenapíše Ready a zrejme sa zacyklí.
Pravdepodobne to má súvis aj so zvukovým čipom. Niekde som sa tuším
dočítal, že sú nejako prepojené, ale o zvukovom čipe mám tiež len
minimum informácií, iba čo sa práce s portami týka. Tiež by ma potešili
infomácie aj o tomto čipe.

Miloš