[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Prosinec 12 14:31:00 CET 2014

... kdo tvrdi, ze nikdy nezkousel napsat emulator Sharpa, ten ho pise
dodnes ;)

Ahoj,

pokousim se o stvoreni vlastniho Sharp emulatoru. Cilem je:

a) vytvorit presny multiplatformni emulator, monmentalne soucasne
pracuji na Win32 a Linux verzi, a nasledne bych se to pokusil portovat
take na IOS a Android

b) emulovat soucasne HW extenze, tako je Unikarta, MemExt, atp.

c) vytvorit robustni debugger

Jako okenkovy interface jsem zvolil GTK-2, ale snazim se to psat tak,
aby se pripadne dalo vyzkouset i cokoliv jineho.

Zde je k videni aktualni windows verze: http://duna.ordoz.com/emu/win32/
K provozu je potreba nainstalovat gtk2-runtime a do adresare s exe
souborem je potreba nahrat i ty dll, ktere tam jsou.

Linux verze je zde: http://duna.ordoz.com/emu/linux/
K provozu je potreba mit GTK-2 a libxml-2, coz je vetsinou standardne
nainstalovano.

Z toho co je hotove jsem prozatim vubec netestoval ty Pezik ramdisky -
nemam tu k nim zadny SW a nevim ktere konkretni verze cp/m, basic atp s
nimi vlastne pracuji.

Z tech dulezitejsich modulu prozatim neni hotovy zvuk a virtualni CMT -
existuje pouze ROM patch.

Vim o nekolika chybach jak v emulaci, tak i v GUI. Zdenek mi ted pres
icq taky par chyb reportoval.
Casem vytvorim i nejaky buglist a dam jej na web.