[SharpMZ] ramdisk PEZIK

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Neděle Srpen 24 20:00:04 CEST 2014

Ahojte,
chtel jsem se jeste vratit ke stavbe ramdisku od Pezika. Podarilo se mi ho
zprovoznit, ale chvili jsem "drhnul" na jedne veci: porad mi to nefungovalo,
az do chvile, nez jsem porovnal puvodni schema a nove schema. Tam jsem
prisel na rozdil (Radek to pise i v poznamkach) v zapojeni vstupu IC5D(13).
V puvodnim zapojeni je to spolecny vstup jako invertor, ale v tom novem je
propojeny na M1\. Priznam se, ze mi uslo, proc to tak je. Jenze v novem
zapojeni mi to nefunguje. Pouzivam pameti Siemens HYB41256-12, ale to by
snad nemelo mit vliv.
Ja to pripominam spise proto, aby, jestli je to chybka, se na to
nezapomnelo. Po nejake dobe by si na to nikdo nemusel vzpomenout. Popripade;
nemel s tim nekdo problem?

Od: Radek Suk <suk na softex.cz>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 25. 3. 2014 21:00:00
Předmět: Re: [SharpMZ] ramdisk PEZIK

"

Ahoj Michale

Myslel jsem si ze vas co to stavite dostatecne informuji. Informace
neprobehla pres forum ale pres hromadny email. V poslednim mailu s predmetem
"ramdisk pezik - posledni verze pred vyrobou pro kontrolu" z 19.2 v 22:16
mas prilohu zip a tam mas vse co potrebujes. Jeden soubor se jmenuje
soucastky.txt a tam mas seznam soucastek. V adresari "pdf" jsou schemata a
rozmisteni soucastek. Jako prvni to ozivil Franta a nepsal ze by mel
problem, pritom je to jedna z jeho prvnich desek, jestli jsem to spravne
pochopil. Az vice lidi potvrdi funkcnost tak smazu nepotrebne soubory a
klicove soubory jako pdf a gerber data dat nekam na web. Jak znam Martina
Lukaska tak jiste udela prispevek na svuj web a tam by se to mohlo vse
vystavit.

Radek