[SharpMZ] vyuziti dvou obrazoveho rezimu

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Úterý Srpen 12 09:44:02 CEST 2014

Ahoj Michale,

mám pocit že obdobně pracoval s VRAM Karel Tvrdík v úvodu ke hře MogMog2. Dál potom Jiří Lamač ve svém hudebním demu Foreign Affair ukládal rozsypaný obrázek magnetofonu do VRAM v režimu 640x200 a následně jej pak přepnul do 320x200 kde se zobrazil správně...
Kdysi se tuším i BBS chlubila s chystanou originální hrou na Sharpa v režimu 640x200 kde se snad mělo využívat přepínání VRAM, ale podle mě vůbec nespatřilo světlo světa a ani nevím jak se měla jmenovat...

Zdeněk

From: Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Tuesday, August 12, 2014 9:33 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: [SharpMZ] vyuziti dvou obrazoveho rezimu

Kdyz uz jsem se Velesoftovi rozepsal a nastinil jsem neco malo o tech MZ-800 video rezimech, tak mne napadlo, zda vubec nekdo nekdy vyuzil tu moznost pripravit si screen do obrazu A a nasledne nejaky dalsi do obrazu B a pak mezi se mezi nimi prepinal. Znate nejaky takovy program, ci zkouseli jste neco takoveho vy?

Navzdory puvodnimu zameru konstrukteru Sharpa se obavam, ze jediny, kdo v techto rezimech tuto cast pameti (mozna) kdy pouzil byly nejake kopirovaci programy, ktere si tam ukladaly neobrazova data.