[SharpMZ] Moderatorska poznamka: bany za porusovani pravidel

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Srpen 11 13:48:10 CEST 2014

Dne Po 11. srpna 2014 08:54:04 Michal Hucik - ORDOZ napsal(a):
> Dobry den,
>
> nekteri lide jsou nepoucitelni a neustale ignoruji mnohacetne zadosti
> moderatoru, aby zpravy s objednavkami desek, soucastek, atp. zasilali
> mimo mailovou konferenci.
>
> Samotny Bohous uz minimalne 2x ve svych oznamenich uvedl, ze se mu
> zajemci o material maji ozvat primo na jeho email a ne sem do konference.
>
> Vsechny takove vytecniky jsem zacal bez milosti banovat.
>
> S pozdravem -
>      Michal Hucik

Nesouhlasím, ale ty jsi správce ...

Je tu tak málo provozu, že mě těch pár transakcí unikaret fakt nevadí.

Teoreticky, kdyby se ML rozdělil na dva - technickou a "bazar" část, přihlásil
bych si oba.

Jakub Ladman