[SharpMZ] Problém s Unikartou

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Středa Duben 23 00:58:14 CEST 2014

Ahoj,

  aha, tak už vím jaké logo, bohužel tohle jsem nějak vypustil :-) Takže
jsem to tam narychlo částečně
vrátil, každý s UNICARDmk3 si může vyzkoušet verzi z přílohy, kde
nepřítomnost karty nebo nenalezení
adresáře "/" napíše tu chybovou hlášku s logem. Pokud jen není na SD kartě
soubor s obsahem QD,
tak se tváří jako by v QD nebyla disketa a žádné logo tím pádem nemaluje.

ZatĂ­m
Bohouš

---------- Původní zpráva ----------
Od: PvvS <webmaster na svetmhd.net>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 22. 4. 2014 19:11:24
Předmět: Re: [SharpMZ] Problém s Unikartou

"
Je to takto. Kdyz zapnu SHARPa, tak 2* pipne, VGA jede, ovsem nabehne pouze
standartni sharp vyber. Toto je nezavisly na tom zda tam je, nebo neni SD
karta. Zkousel jsem i ten formatovac a bez rozdilu. Zkusim jeste vymenit
ctecku SD karet a  prinejhorsim procesor. Stejne budu objednavat soucastky
na MZ simulator...

PvvS