[SharpMZ] April na CT

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Duben 2 07:29:42 CEST 2014

Ahojte,
to jsem taky videl. Na tom zaberu je videt i myska. Hned jsem si vzpomel na
mas a rikal jsem si, ze vedet, kde je ten sberny dvur, tak tam urcite nekdo
zajede. A kdyz jsem videl tu pec a neco o tom pretavovani, tak mi az husi
kuze naskocila. To byl forek - na 1. aprila. A to jsem zrovna sedel nad
jednim 4bitovym krasavcem.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 1. 4. 2014 22:46:53
Předmět: [SharpMZ] April na CT

"

Dnes docela dobry April v hlavnich zpravach na CT: reportaz o tom, ze lide
maji doma stare pocitace, ktere  by se mely recyklovat.... Stara pani tam
prinese ZX speccy v plne vybave a v origo krabici.... Zamestnanec sberneho
dvora rika, ze nic takoveho jeste nikdy nevidel a neveri, ze je to pocitac.
Pani tvrdi, ze jen zareagovala na vyzvu, vzpomnela si, ze neco takoveho ma a
prinesla neuzitecne harampadi. Nakonec v reportazi  ukazuji, jak ze starych
compu tezi kovy a nasledne zazni, ze dokonce i ten pocitac od te stare pani
muze byt jeste uzitecny, az se z nej pretavi plasty na neco zajimavejsiho...

Jako, u mne dobry :)