[SharpMZ] FW: VELKÁ PROSBA

Brázda Pavel brazda.pavel na seznam.cz
Neděle Prosinec 29 13:35:52 CET 2013

Ahojte kluci,

toto mi přišlo do kluboveho e-mailu :-OOO
bude se nekomu chtit reagovat?

Pěknou povánoční neděli,
Pavel Brázda

  _____

Od: Radka Vítková [mailto:vitkova.radka na gmail.com]
Odesláno: 29. prosince 2013 8:23
Komu: scav na scav.cz
Předmět: VELKÁ PROSBA

Ahoj klubisti,

snad nerusim v nějaký pokojný čas povánoční. Co jsem pochopila, mate slabost
pro starsi elektro vecicky. Ja take.

Abych to uvedla v kontext, jako performerka si rikam "Nintendocore
Princess", nintendocore je pak relativne mlady zanr, kdy skupina o dvou au
trech cleneh zaryte zpiva jecakem do zvuku vvyluzovanych z gameboye ci jine
platformy.

O co jde. Promovany zurnalista samzrejme kasle na to, aby psal, takze foti.
Z nejakeho duvodu si vybral me: spojeni starych a novych konzoli, disket,
cedecek, gameadu, joysticku a podobneho mu prijde fascinujici, no a ja bych
si taky mozna zase rada pohladila Atarko:)) Problem neni v novych konzolich,
ale samozejme tech starych - atari 2600 (moje prvni platforma), commodore
64, sega, zlute (i fejkove - vietnamske kazetky), stare joysticky - shanime
k zapujceni - i pod odbornym dohledem.

Vim, ze tyto archivalie maji nesmirnou cenu (citovou pro me) a vim, ze s
nimi bude citlive manipulovano. Jako recenzentka Score si obcas muzu dovolit
poprosit o nejake ty steam kody navic, stejne tak nafoukance z EA Games.
Nejsem si jista kdo, ale nekdo na ISu nedavno shanel stare veci, co se IT
tyce. No ja jsem schopna obetovat svuj 7let stary FUjitsu-Siemens 17",ktery
hodi 100 modrych smrti a umre. Dale tady mam jiz zcela jiste chciply stolni
866MHz Pentium III, ktery bych ale dovezla kouskovite.

V roce 1994 jsem se ucila programovat v buhvicem, rok pote uz me pustili k
dosovkam, Atari i Segu jsem mela, prvni pocitac viz vyse a dopracovala jsem
se k recenzenstvi v magazinu SCORE (zejmena to, co kluci recenzovat nechteji
a/nebo indies)

Nicmene, pokud nejake z IT archivalii mate a byli byste ochotni - pod
dohledem, zalohove, nebo na smenku (to se zas musim zeptat pravnika pred
staticemi) neco zapujcit, dejte prosim vedet. Predokladam, ze se bude jednat
o konec ledna a fotit se bude v Radiu R na Fakulte socialnich studii.

Dekuji za pripadnou laskavost

s pozdravem,

Radka Vítková

vitkova.radka na gmail.com

+420 605 867 518

PS: v zajmu zachovani tradic jsem se nechala potetovat, aby i pristi
generace vedely:))