[SharpMZ] Ako bude pokračovať vývoj emulátora od Zdenka?

Miloš milsa na atlas.sk
Úterý Prosinec 17 15:08:36 CET 2013

Našiel som chybu v emulátore. Problémový snapshot prikladám. Jedná sa o
hru Wurmi V4.1 od Sharp Club Brno. Problém je zrejme s ošetrením
joysticku cez POKE a PEEK v riadkoch od 7550. Po načítaní snapshotu je
hra už načítaná v BASICu.

Miloš