[SharpMZ] Ako bude pokračovať vývoj emulátora od Zdenka?

Miloš milsa na atlas.sk
Pondělí Prosinec 2 16:02:23 CET 2013

Odoslané na email. Prosím daj mi vedieť, či prišlo. Ak ma ešte niečo
napadne, pošlem, len mi prosím vždy pošli spätný email, že došlo.

Mimochodom, viem, že si tomu emulátoru venoval veľmi veľa času, ale
keďže naň neostáva toľko času, nezvažoval si uvoľniť ho ako opensource?
Touto otázkou sa ťa nechcem nejako dotknúť, tvoju prácu si vážim.

Miloš