[Ondra] merry xmass II ;]

Martin 'M1' Sky backtozx na gmail.com
Neděle Prosinec 24 08:06:44 CET 2017

Pozdravujem bradeteho uja, je to pekny darcek.

Chytilo to aj mojho 15 rocneho syna, ktory to na chvilu vymenil za moderne hry.

Mam rad tieto logicke hry, vcera som dal 35 levelov.
Na niektorych je had rozpolteny na dve strany, ale predpokladam, ze to
tak ma byt, aj ked to vyzera dost zvlastne.

Pekne sviatky ...
...a snad buduci rok pride nieco aj z mojej strany (napadov je dost,
ale tento rok som sa venoval viac HW)

MartinK

Dňa 22. decembra 2017, 19:02, u b <ub880d na zxmail.org> napísal/a: