[Ondra] Seriove cislo Ondry

Solaris104 solaris104 na post.cz
Sobota Březen 5 09:24:29 CET 2016

Někdo by mohl na wiki změnit počet vyrobených kusů Ondry z 1000 na údaj
přes 2000. Hodně lidí ten špatný údaj opakuje.
Mimochodem Eduard Smutný v reportáži tvrdil, že Tesla vyrobí asi 4000
kusů :-).
https://www.youtube.com/watch?v=4tYbAvBpzMo

Na wiki by to chtělo upravit více údajů, třeba rozlišení s ViLi ROM je
až 320x255 bodů.
Solaris104