[Ondra] merry xmass

u b ub880d na zxmail.org
Neděle Prosinec 25 01:18:29 CET 2016

Damy a pani,

mam pre Vas aj ja drobne Vianocne prekvapenie ;]

Ochutnavka v prilohe. Zatial nemam povolenie pouzit vsetky levely, dufam
ale ze ho dostanem, inak bude treba nadefinovat nove ;] Takze zatial tam
su len 4 posledne levely hry (zo zx spectra), ktore Einar definoval sam.

ovladanie:
O = vlavo
P = vpravo
Q = hore
space = restart level
E = exit

ak najdete nejaky bug, dajte vediet (zatial nerieste ovladatelnost, to
som si vsimol, ze bude treba dotunovat, ide mi skor o bugy v jadre hry,
napriklad, pouzity nespravny sprite, nemoznost tahu aj ked podla
obrazovky by malo ist pohnut a pod.).

jedna info ak o hre citate prvykrat, smerom hore sa da ist len do vysky
3 dieliky nad uroven podlozky, takze to nie je bug ak sa neda ist vyssie ;]

ub

--
Sent from my PC