[Ondra] NUMERIS

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pátek Prosinec 23 20:20:17 CET 2016

A to je chyba, Sharp je totiz uzasna masinka ;-)

Krasne svatky

Martin

From: ondra-bounces na mail.ordoz.com [mailto:ondra-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Martin M1
Sent: Friday, December 23, 2016 1:25 PM
To: TESLA Ondra SPO186 a jeho příslušenství <ondra na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [Ondra] NUMERIS

To vies, SHARP nemam, programovanie pre Android nie je moje hobby, tak ak som si to chcel zahrat, musel som si to napisat sam. A bol to taky chvilkovy unik od predvianocneho stresu.
Na moje nove projekty mi chyba par suciastok, tak som sa nemohol odreagovat na HW.

Na chyby som prisiel, niektore mam uz aj opravene, do konca roka bude snad aj ostra verzia.

M1

Dňa piatok, 23. decembra 2016 Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz<mailto:martin.lukasek na artax.cz>> napísal(a):
Ahoj,

vidim, ze Ti to nedalo ;-) Parada.

Vyzkouseno na realnem zeleze a slape. Na uvodnim screeenu, jak je hned nahore nazev NUMERIS, tak se po opetovnem navratu do teto obrazovky "mrvi" to prvni N. Mel jsem tam nejdriv nejaky paznak, pak to pismenko uplne zmizelo. Dal, asi by melo smysl zacit uz na castecne predvyplnenem poli. Vasek tam ma tusim 3-4 rady na zacatku, aby se dalo hned pocitat, asi by stacily i 2. Pak taky se mi obcas stane, ze jak posilam cisla rychle dolu sipkou dolu, tak mi to obcas jako kdyby zustane a posune se mi rychle dolu i dalsi cislice, kterou uz jsem rychle dolu nechtel. Jinak pohoda.

Diky a ahoj

Martin