<div dir='auto'>Zork, potažmo z machine je (taky) pro cp/m a tedy na sharpu pojede taky. Hry jsou na víc disket, resp natahují se na několikrát. Jsou imho pouze textové, tak reimplementace mimo cp/m nedává moc smysl.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">J.</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 9. 1. 2020 11:29 napsal uživatel Vaclav Peroutka <vaclavpe@seznam.cz>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>Ahoj,<div><br /></div><div>nehrál si někdo náhodou se Z machine ? Vymysleli to kdysi koncem 70.let na psaní textových her, první byla Zork. Na inetu se dá najít archiv a taky kód interpreteru pro Amstrada nebo ZXS tady: <a href="http://www.inform-fiction.org/zmachine/interpreters.html" style="background-color:transparent">http://www.inform-fiction.org/zmachine/interpreters.html</a></div><div><br /></div><div>Jde o to, že ty hry jsou výrazně větší, najednou se do paměti Sharpa natáhnout nedají. Tak to leda tahat z Unikarty nebo FD ? Rozhodně by to mohlo být zajímavé.</div><div><br /></div><div>Vašek</div><div><br /></div></div></blockquote></div><br></div>