<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <p><font size="+1">Vcera mi Vasek reportoval chybu v emu - kdyz u
        mne nacte Wooky2
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf">http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Software/COM/MZF/GAMES/700/Wooky2.mzf</a>
        , tak ma hra rozdrbane video.</font></p>
    <p><font size="+1">Chvilku mi to neslo do hlavy, protoze u Zdenka ta
        hra funguje normalne. Ovsem jak se ukazalo, tak jen tehdy, pokud
        se nahrava pres cmthack. Pokud se nacita pres virtual CMT, tak
        to dopadne stejne jako u mne.</font></p>
    <p><font size="+1">Wooky2 start: 0x1200, size: 0xc500 ... program
        tedy konci na adrese 0xd700. Zdenkuv cmthack provede ciste
        nacteni tela do RAM, takze program pak funguje normalne. Pri
        nahravani pres ROM rutiny je vsak pocitac vzdy v rezimu 700 a
        nikdy nedochazi k odmountovani horni ROM a VRAM, takze tech
        poslednich 0x0700 bajtu se pri nahravani nakresli na obrazovku a
        po spusteni programu se ztrati.</font></p>
    <p><font size="+1">V mem emu se cmthack chova stejne jako CMT, takze
        nacitam data do aktualne mapovane pameti - program nikdy nemuze
        byt nacten tak, aby fungoval spravne. Ciste nacteni MZF do RAM u
        mne umoznuje pouze Load v debuggeru, nebo v membrowseru...</font></p>
    <p><font size="+1">Legrace je, ze Unicard manager nacita MZF do RAM
        podobne, jako to dela Zdenkuv cmthack, takze z nej se hra spusti
        normalne. Je otazkou jak se pri nahravani MZF chova napr. mzrun,
        ci cmt.com v cp/m, kazdopadne je na prd, ze tu mame programy v
        MZF, ktere nejdou spoustet nativne pres CMT.</font></p>
    <p><font size="+1">Michal<br>
      </font></p>
    <p><font size="+1"><br>
      </font></p>
    <p><font size="+1"><br>
      </font></p>
  </body>
</html>