<html><body>Neco nazornejsiho a hybaciho na tema IGRB jako pridavek k tem suchoparnym tabulkam...<div><br></div><div>MP</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz@ordoz.com><br>Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz@mail.ordoz.com><br>Datum: 13. 8. 2016 0:04:07<br>Předmět: [SharpMZ] MZ-800 - palety a zobrazeni pixelu</p><br><blockquote><div style="color: #000000; background-color: #FFFFFF">
<p><font size="+1">Ahoj,</font></p>
<p><font size="+1"><br>
jednomu kamaradovi jsem se na dalku uz parkrat neuspesne snazil
vysvetlit to, jak funguje u </font><font size="+1"><font size="+1">MZ-800 </font>zobrazovani barev v 16 barevnem
rezimu. Vzdy jsme se zamotali do ruznych terminologickych pasti
okolo portu pro nastavovani palet, rovin, RGBI, o tom co je
barva, paleta, atp. Kdyz clovek rozumi tomu jak to funguje, tak
je jednoduche se v tom orientovat i pres pres standardne
rozsirene a lehce matouci termity, , nicmene vysvetlit to nekomu
je ponekud zapeklite :)</font></p>
<p><font size="+1"><br>
</font></p>
<p><font size="+1">Pokusil jsem se to tedy v naznaku popsat ve trech
tabulkach s co nejstrucnejsim popisem. Zda se mi to povedlo
srozumitelne vystihnout posudte sami, pripadne dejte vedet, zda
jste to z pripojeneho dokumentu pochopili, pripadne jak to
popsat jinak, strucne a lepe :)</font></p>
<p><font size="+1">Popisovat vyznamy jednotlivych bitu palet
registru mi prislo zbytecne - ty jsou dostatecne presne popsany
i jinde.</font></p>
<p><font size="+1"><br>
</font></p>
<p><font size="+1">Michal<br>
</font></p>
</div>_______________________________________________<br>SharpMZ mailing list<br>SharpMZ@mail.ordoz.com<br>http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz</blockquote></div></body></html>