<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <font size="+1">Ahoj,<br>
      <br>
      po dlouhe dobe jsem zase trochu ladil emulator. Snazil jsem se
      prijit na to, proc zvuk v Linuxu tolik "škyta". Zjistil jsem, ze
      pulseaudio si </font><font size="+1"><font size="+1">narozdil od
        bufferu ve WIN32, </font>loaduje data v takovych intervalech,
      jake se mu zrovna hodi. Prepsal jsem tedy malinko synchronizaci
      snimku se zvuknou. Vysledkem je, ze emulator sice nebezi stale ve
      100% synchronizaci s realnym Sharpem, ale aspon je stale
      synchronni se zvukem.<br>
      <br>
      Podle toho jak jsem to tu u sebe zkousel, tak obcas se nejake
      skobrtnuti ozve - zrejme i v zavislosti na tom, jak se pocukava
      cely system. Spoustim to totiz navic ve virtualizovanem desktopu.
      Zkousel jsem vsak nekolik her a zvuk mi u nich prakticky
      neskobrtal a to dokonce ani kdyz jsem si zapnul debugger s
      povolenou animaci stavu registru a pameti.<br>
      <br>
      Zmenu v synchronizaci jsem udelal globalne pro WIN32, i pro Linux
      verzi. Ve WIN32 to nyni zda-se bezi stale stejne, jako predtim. V
      Linuxu to melo ovsem takovy side efekt, ze po ALT+P, kdy po dobu
      pausy chodily do zvukoveho bufferu same nuly se pulseaudio zblazni
      a zacne pak prekotne loadovat, takze treba 5 vzorku (snimku) projde
      strasne rychle, jako kdyby emulator chtel dohnat co v dobe pauzy
      zameskal :)<br>
      Vyresil jsem to zatim tak, ze jsem bajocko od pasu zkusil
      pribrzdit vsechny snimky, ktere byly dokonceny drive, nez za 17 ms
      pomoci usleep().<br>
      <br>
      Pokud se budete chtit podivat jak to vypada bez usleep()
      synchronizace, tak v souboru ./src/iface_sdl/iface_sdl_audio.c
      zakomentujte 27. radek s obsahem "</font><font size="+1"><span
        class="cp">#define USE_USLEEP_SYNC </span>".<br>
      <br>
      Kdyz tak mi dejte vedet, jak to ted u vas skyta, ci neskyta...<br>
      <br>
      Michal<br>
      <br>
    </font>
  </body>
</html>