<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <font face="Helvetica, Arial, sans-serif">Zdravim,<br>
      <br>
      k presnejsimu mereni casu ve win32 jsem pouzival tuto funkci:
      QueryPerformanceCounter (&amp;tt);<br>
      Ve vysledku se ale rychlost stejne zpomalovala po vetsich blocich.
      Je ale pravda, ze jsem u svych projektu nikdy neresil video ani
      audio. Vzdy slo jen o prikazovou radku a emulaci skutecne
      rychlosti aplikace, takze tam nevadilo nerovnomerne
      rozlozenirychlosti.<br>
      <br>
      Hynek<br>
      <br>
      <br>
      <br>
    </font>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 13.12.2014 23:08, Michal Hucik -
      ORDOZ napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:548CB8C3.1090504@ordoz.com" type="cite">
      <pre wrap="">
Dne 12.12.2014 v 21:31 Miloš napsal(a):
</pre>
      <blockquote type="cite">
        <pre wrap="">Odspravedlňujem sa za ďalší post, ktorý mohol byť v tom prvom, ale 
napadlo ma to až teraz. Ja mám synchro riešené tak, že brzdím emulátor 
pri každej 1/50 sekundy. Tiež som hľadal niečo čím zabrzdím na pár 
microsekúnd alebo nanosekúnd (už sa nepamätám presne) a hoci som aj 
našiel nejaké riešenia pre Delphi, resp. Lazarus, nakoniec som to 
nepoužil, lebo sa mi to akosi nepozdávalo. Zvažoval som, že ak aj 
budem časovať presne, tak pri zobrazení grafiky budem musieť čas 
dobiehať, takže nakoniec som sa rozhodol pre brzdenie len pri 
zobrazovaní (vždy, keď sa nakreslila celá Sharp obrazovka a lúč 
"došiel" na koniec.
</pre>
      </blockquote>
      <pre wrap="">
Ano, v SYNC rezimu se snazim srovnat emulator se snimkovym zatemnenim 
realneho Sharpa, coz je jak pises 20ms. To jak se mi tato synchronizace 
dari je pak po kazdych 50 snimcich zobrazovano v procentech: 1000 ms / 
sumarni soucet milisekund za poslednich 50 snimku ... pokud je vysledkem 
1:1, tak jsem bezel na 100% synchronne se Sharpem. Bohuzel jak se zda, 
tak ve win32 se zakladnim systemovym vybavenim je jakekoliv presne 
merereni casu, ci synchronizace naprosto obskurni zalezitosti. V Linuxu, 
ci v 64 bitovych widlich uz je  to mnohem lepsi.

Zdenek ve svem emulatoru vyuzil synchronizaci pomoci zvukove karty. 
Dosahnul tim velmi presneho casovani, ale bohuzel emulator timto 
zpusobem nedovoli systemu ani chvili oddychu, coz je naprosti likvidacni 
pro notebooky s vadnym chladicem CPU! ;)

S Vaskem jsme se bavili o tom, ze by tu mela byt moznost nastavit si u 
zvukovky interrupt, kterym by se aplikace budila ve spravnych 
intervalech. Az budu mit trochu cas a chut se tim zabyvat, tak se chci 
zkusit vydat prave touto cestou.

Michal

_______________________________________________
SharpMZ mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:SharpMZ@mail.ordoz.com">SharpMZ@mail.ordoz.com</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz">http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz</a>

</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>