<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
Odspravedlňujem sa za ďalší post, ktorý mohol byť v tom prvom, ale
napadlo ma to až teraz. Ja mám synchro riešené tak, že brzdím
emulátor pri každej 1/50 sekundy. Tiež som hľadal niečo čím zabrzdím
na pár microsekúnd alebo nanosekúnd (už sa nepamätám presne) a hoci
som aj našiel nejaké riešenia pre Delphi, resp. Lazarus, nakoniec
som to nepoužil, lebo sa mi to akosi nepozdávalo. Zvažoval som, že
ak aj budem časovať presne, tak pri zobrazení grafiky budem musieť
čas dobiehať, takže nakoniec som sa rozhodol pre brzdenie len pri
zobrazovaní (vždy, keď sa nakreslila celá Sharp obrazovka a lúč
"došiel" na koniec.<br>
<br>
Mimochodom, podarilo sa mi tvoj emulátor rozbehať a klobúk dole, keď
beží na tom Flappy, tak to už je niečo. Pokiaľ by si mal záujem,
mohol by som ti poskytnúť pár nápadov, prípadne aj na súkromný
email, ak by bol problém s večne chodiacimi emailami.<br>
<br>
Miloš<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dňa 12. 12. 2014 16:04 Michal Hucik -
ORDOZ wrote / napísal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:548B0418.3000102@ordoz.com" type="cite">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
<div class="moz-cite-prefix"><br>
Abych rekl pravdu, tak soucasny stav je vysledkem cca 3 - 4
tydenniho vyvoje, pricemz posledni tyden jsem ladil predevsim
chovani okenek a praci s xml konfigurakem ... Na zacatku jsem
nemel ani poneti jak psat okenkovou aplikaci, natoz jak ji cross
kompilovat pro windows :) Nejprve jsem si poskladal jen CPU +
RAM/ROM s memory mapperem a zjednodusenou variantu ctc8253 ...
Misto vystupu na monitor jsem akorat disassemblerem v terminalu
sledoval vykonavane instrukce. Az kdyz mi tohle behalo docela
svizne, tak jsem teprve zacal experimentovat s obrazem...<br>
<br>
Ve vykonu a v rychlosti te stavajici aplikace jsou jeste docela
rezervy. Navic pokud bych se vykaslal na to, abych byl ve vsem
multiplatformni a ve windows bych pozadal o pomoc directx, tak
verim, ze to zacne litat jako tryskac na hyperpohon.<br>
Co se jinak tyka vykonu, tak predevsim ve windows je ale
znatelny problem se synchronizaci. V Linuxu pouzivam
nano_sleep(), ale to bohuzel win32 bez posix neumi. <br>
<br>
Nevim co to znamena "prekreslit formular", nicmene po okenkove
aplikaci v tomhle rozliseni nemuzes chtit, aby ti zobrazovala 50
FPS ... V zacatcich jsem sice uvazoval i o tom, ze zkusim pouzit
openGL, ale nakonec jsem se prozatim spokojil s tim, ze na
emulovanou obrazovku vykresluju jen zmeny oproti predchozimu
stavu.<br>
<br>
Michal<br>
<br>
Dne 12.12.2014 14:47, Miloš napsal(a):<br>
</div>
<blockquote cite="mid:548AF203.1020709@atlas.sk" type="cite">
<meta http-equiv="Context-Type" content="text/html;
charset=ISO-8859-2">
Tiež robím emulátor, ale nakoľko po odpojení procesora, videa a
všetkého mám emuláciu ničoho na cca 200 %, tak to pomaly začínam
vzdávať. Podľa popisu predpokladám, že máš toho spraveného viac
ako ja, takže ti ani nemám čo ponúknuť. Ja mám spravenú emuláciu
monitora a teda mi beží aj pár 700-vkových programov. Tiež je
multiplatformový a krásne beží v Linuxe aj Windowse. V Linuxe si
to ale kvôli inému vzhľadu formulára pýta "prekresliť" formulár.
Mojím cieľom bolo spraviť niečo multiplatformové s otvoreným
zdrojovým kódom, ale netuším čo s tým, keďže je to také strašne
pomalé.<br>
<br>
Miloš<br>
</blockquote>
<br>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
SharpMZ mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:SharpMZ@mail.ordoz.com">SharpMZ@mail.ordoz.com</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz">http://mail.ordoz.com/mailman/listinfo/sharpmz</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>