[SharpMZ] [SUSPECTED SPAM] Příkazy pro ovládání QuickDisku

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Říjen 15 15:42:19 CEST 2020

Prikazy pro QD najdes v Sharp_MZ-800_ROM_Poznamky_Odehnal-Veverka.pdf
strana 32. Soubor najdes u Martin8bity webu.

Navod ale pro MZ700 je treba zde
https://original.sharpmz.org/mz-700/download/2z009man.pdf

Radek