[SharpMZ] Plastovy kryt pred QD na miste CMT

Michal Malinsky mm.malinsky na gmail.com
Čtvrtek Leden 9 14:03:02 CET 2020

Ahoj vsem,
zjistil jsem, ze mailovy klient na mem osobnim stroji ma nejake potize (krome jineho nevyprazdnuje Outbox), takze je docela mozne, ze ty deja-vu e-maily padaji na moji hlavu, za coz se postizenym omlouvam.
Zaroven dekuju za vsechny odpovedi. Vyrobit kryt na 3D tiskarne me vubec nenapadlo (a asi bych to ani neumel). Zas tak nutne ho ale nepotrebuju, klidne to pustte z hlavy.
Zdravi
Michal M.