[SharpMZ] Mesto robotov

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Leden 7 11:35:27 CET 2020

Ahoj,

ano, je to tak. To jsem zjistil přímo v MZF. Ale I když tam zadám to správné
heslo, tak se ta hra nerozběhne.

Ještě to zkusím znovu, chtěl jsem dát dětem, ať si to zkusí zahrát, ale
nepovedlo se mi to.

V.

"Hesla k oběma dílům "...a to snad ne!" jsou obráceně, než uvádí tenhle
soubor:

http://www.mz-800.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Navody/Hry/Atosnad.txt
(http://www.mz-800.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Navody/Hry/Atosnad.txt)

a při zadání špatného hesla program prostě zatuhne :-)

"
Tak mne napadá, někdy před vánocemi jsem experimentoval s hrami "A to snad
ne" - ty se mi po nahrání taky nepovedlo spustit. Po zadání hesla jsem
nepřišel na to, co stisknout, aby to šlo dál. Je tu někdo, kdo to tady hrál
?

Co se týče toho Města robotů - dalo by se odchytit, kam ta hra sahá mimo,
tj. někde něco přepíše ? A nebo protrasovat programový čítač v emulátoru a
porovnat logy ?