[SharpMZ] Mesto robotov

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Neděle Leden 5 11:42:43 CET 2020

Tak mne napadá, někdy před vánocemi jsem experimentoval s hrami "A to snad
ne" - ty se mi po nahrání taky nepovedlo spustit. Po zadání hesla jsem
nepřišel na to, co stisknout, aby to šlo dál. Je tu někdo, kdo to tady hrál
?

Co se týče toho Města robotů - dalo by se odchytit, kam ta hra sahá mimo,
tj. někde něco přepíše ? A nebo protrasovat programový čítač v emulátoru a
porovnat logy ?

Vašek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Hučík - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 5. 1. 2020 10:19:53
Předmět: Re: [SharpMZ] Mesto robotov

takovych programu je urcite vice. Napr. ten diskovy Tetris, ktery uz jsme tu
kdysi resili. Zajimava vec se deje i ve hre Spitfire - pokud si nahodou
nevzpominate, jedna se tusim o predelavku z jine platformy. Simulace
stihacky - nikdo nikdy neprisel na to jak se hra ovlada, nicmene po zurivem
utoku na klavesnici se vzdy "neco" stalo a tak to vypadalo, ze jen staci
prijit na spravnou startovni sequenci... Skutecnost je vsak takova, ze hra v
menu funguje OK, nicmene jakmile prejde do herniho modu, tak probiha scan
klavesnice uz cca jen kazdych 50 sekund :)

U hry Mesto Robotu byl nejvetsi pruser s tim heslem. Co si vsak pamatuju,
tak nekolik lidi melo k dispozici heslo jeste drive, nez doslo k jeho
verejnemu odtajneni - bud to hacknuli, nebo uniklo od vyvojaru. Mam pocit,
ze viteze te souteze nakonec ani nikde nevyhlasovali.

Michal