[SharpMZ] Mesto robotov

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Leden 5 10:16:28 CET 2020

Ahoj,

takovych programu je urcite vice. Napr. ten diskovy Tetris, ktery uz
jsme tu kdysi resili. Zajimava vec se deje i ve hre Spitfire - pokud si
nahodou nevzpominate, jedna se tusim o predelavku z jine platformy.
Simulace stihacky - nikdo nikdy neprisel na to jak se hra ovlada,
nicmene po zurivem utoku na klavesnici se vzdy "neco" stalo a tak to
vypadalo, ze jen staci prijit na spravnou startovni sequenci...
Skutecnost je vsak takova, ze hra v menu funguje OK, nicmene jakmile
prejde do herniho modu, tak probiha scan klavesnice uz cca jen kazdych
50 sekund :)

U hry Mesto Robotu byl nejvetsi pruser s tim heslem. Co si vsak
pamatuju, tak nekolik lidi melo k dispozici heslo jeste drive, nez doslo
k jeho verejnemu odtajneni - bud to hacknuli, nebo uniklo od vyvojaru.
Mam pocit, ze viteze te souteze nakonec ani nikde nevyhlasovali.

Michal