[SharpMZ] Mesto robotov

Miloš milsa na atlas.sk
Sobota Leden 4 20:43:03 CET 2020

Ahojte,

Zistil som toto, skúšané vo všetkých troch hlavných emulátoroch:

- zapnuté všetky periférie, áno, aj FD aj QD
- načítať cez C (Michalov aj Zdeňkov emulátor) alebo cez Unicard Manager
(STMZ)
- spadne to
- teplý reset, čiže nevypínať emulátor
- načítať znova
- nabehne to u každého

Na prvýkrát to nezoberie nikdy bez ohľadu na nastavené periférie, na
druhýkrát vždy, taktiež bez ohľadu na nastavenie. Môj emulátor to berie
na prvýkrát, stále netuším prečo.

Tak a toto mi už tekvica neberie.

A prajem všetkým úspešný štart v novom roku.

Miloš

Dňa 30. 12. 2019 o 12:59 Michal Medek napísal(a):