[SharpMZ] QD SIOZ80 - odeslani CRC

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Září 9 13:27:49 CEST 2019

Ano je to tak - pokud v inicializaci zapnu pocitani CRC, tak jakmile pro
odesilani udelam pauzu, tak to chape jako konec bloku a posle 3 bajty -
0x00 + CRC16. Stejne tak to je pri cteni - SIO sice narozdil od Sharpa
dopredu nevi, jak bude veliky blok, ale v zaznamenanych datech je
ulozena i ta pauza a v tu chvili SIO vi, ze to co precte ma porovnat se
svym vypoctem CRC a pokud to nesedi, tak vystavi prislusny flag ve statusu.

V dokumentaci je jeste napsano, ze pokud ukoncis odesilaci rezim v dobe,
kdy se posledni znak jeste nachazi v odesilacim bufferu, tak k odeslani
celeho znaku sice dojde, ale uz se za nim neposila CRC.

Michal